راجر راس ویلیامز در یک زندگی منحصر به فرد متحرک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

راجر راس ویلیامز در یک زندگی منحصر به فرد متحرک

برنده جایزه اسکار کارگردان به ما به ارمغان می آورد زندگی، متحرک، 'یک زندگی را / مستند متحرک دلخراش، خاطره انگیز و در نهایت نشاط بخشی در مورد مبارزه یک مرد جوان مبتلا به اوتیسم و ​​در آغوش منحصر به فرد خود از انیمیشن های دیزنی.

در زمانی که شما به پایان رسید تماشای جدید مستند، زندگی، متحرک، شما را تجربه کرده اند طیف راجر راس ویلیامز کامل از ناامیدی - احساس وحشت و نگرانی، سرخوردگی، ترس، غم و اندوه و ناامیدی مطلق - که خانواده های کودکان مبتلا به اوتیسم و دیگر تکامل غیر فعال تجربه هر و هر روز. هر لحظه بیداری از هر روز. اما، در زمان اعتبار این فیلم دلخراش، خاطره انگیز و در نهایت نشاط بخشی در نهایت رول، شما همچنین می خواهد یک تغییر و تحول از انواع تجربه کرده اند، از بیم و هراس بی دست و پا را به امید و تحسین، یک احساس است که شما فقط شاهد یک داستان منحصر به فرد، یکی است که به تاکید واقعی به راحتی کنار گذاشته و اغلب بر این تصور که امیدواریم که می تواند برنده اخم کرد، و که انتهای داستان پری حقیقت می پیوندند.

زندگی، متحرک وقایع زندگی اوون Suskind، که به طور ناگهانی در سن 3 سالگی، سکوت رفت. پزشکان توضیح داد: به پدر و مادر خود واقعیت خشن تربیت فرزند مبتلا به اوتیسم، یک کودک که ممکن است هرگز دوباره صحبت می کنند، که ممکن است هرگز با شخص دیگری متصل شوید. برای سال، خانواده از طریق زندگی careened، به دنبال پاسخ، بتواند در درمان، تلاش برای کمک به یک کودک آنها نمی تواند برسد. شما درد خود را به اشتراک بگذارید به آنها آمدند متوجه شدم که عشق، متاسفانه، همه را تسخیر کند.

اما به عنوان پسر خود را پیرتر شد، پدر و مادر اوون، رون Suskind برنده جایزه پولیتزر نویسنده و همسرش کورنلیا، متوجه او شروع پاسخ به مشاهده شده ها تکرار از دیزنی انیمیشن های کلاسیک مانند پری دریایی کوچولو و شیر شاه. رون و کورنلیا یک راه برای استفاده از درس و شخصیت های این فیلم ها برای برقراری ارتباط با او، به تونل از طریق دیواره های اوتیسم و ​​ارتباط مجدد با پسر خود در بر داشت. آنچه در پی در ظهور اوون از دنیای سکوت، به عنوان یک فرد بالغ عملکرد پل های عشق خود را برای و دانش از انیمیشن کلاسیک دیزنی، به زندگی مستقل خود را یک نگاه لمس کردن و نشاط بخشی است.

آغوش اوون از شخصیت های "شخص وابسته"، به جای قهرمان، چگونه آنها زندگی می کردند، چگونه آنها را به کار گرفته سختی، قاب کل دیدگاه خود، کمک به او را به شروع به برخورد با جهان او در غیر این صورت نمی تواند درک. هر چند زندگی اوون همیشه به چالش کشیده خواهد شد، مسیر خود را به بزرگسالی، چشم انداز منحصر به فرد خود را در آن سال ها سکوت و چگونه او نزدیک چالش های روزانه خود، به عنوان توسط Ron، کورنلیا، برادر بزرگتر والتر و اوون خود را شرح و ماهرانه گردد، زگیل و تمام، توسط ویلیامز، یک تجربه غنی رضایت بخش است. توالی متحرک دست کشیده فیلم، انجام شده توسط استودیو فرانسوی مک وزش، زیبا، حساس، گویا و لذت بخش به تماشا، یک بازی کامل به روایت مستند ویلیامز. هرگز موعظه، همیشه صادق، فیلم است که باید ببینید.

من این هفته با ویلیامز در مورد این فیلم با اوون، خانواده Suskind، مک وزش، چرا او این فیلم ساخته شده و چگونه تماشای اوون تبدیل او به عنوان یک فرد و فیلمساز تغییر و همچنین صحبت می کرد، کار خود را.

توجه: این فیلم امروز باز می شود، 1 جولای 2016، در لس آنجلس و نیویورک. شما می توانید اطلاعات بیشتر در پیدا 

دن سارتو: به عنوان یک فیلمساز، من تصور شما در حال توسعه پروژه های بالقوه تمام وقت. چه چیزی شما را مجبور به این فیلم؟

راجر راس ویلیامز: این داستان بود. این یک داستان شگفت انگیز است. پس از آخرین فیلم من، خدا اوگاندا، که بسیار شخصا دشوار است، و به چالش کشیدن، و افسرده، من می خواستم برای انجام کاری کاملا متفاوت بود را دوست دارد. این داستان بسیار نشاط بخشی و تصدیق زندگی است. همچنین، چون من از خانواده Suskind برای مدت طولانی شناخته شده است، من احساس می کنم می تواند دسترسی و مواد بزرگ دریافت کنید. هنگامی که رون من در مورد این کتاب [کتاب پرفروش نیویورک تایمز Suskind است، "زندگی، متحرک: یک داستان از Sidekicks، قهرمانان، و اوتیسم"] گفت، من واقعا با آن متصل شده. من احساس می کنم در ارتباط با این ایده از غرابت و غیر خودی و چگونه آنها این چالش ها غلبه کند. این چیزی است که موسیقی پرودنس در مورد [ویلیامز برنده جایزه اسکار مستند کوتاه بود، پس از آن یک درز در کار من است که من نسبت به جذب است. کمک به مردم افرادی که لزوما با جریان اصلی جامعه درک نمی دانند.

DS: این بخشی از قدرت خود را به عنوان یک فیلمساز، به مردم را به مکث برای یک لحظه و در چیزهایی را که به طور معمول نمی دید نگاه کنید، از دیدگاه آنها به طور معمول تجربه است. آن را به آنها شیشه عطر کمی خارج از منطقه راحتی خود را.

RRW: دقیقا.

DS: علاوه بر ارتباط روشنی انیمیشن دیزنی، است که به روایت داستان اوون مرکزی، چه تفکر خود را در پشت استفاده از انیمیشن 2D برای نشان دادن بخش های مختلف از فیلم و همچنین داستان خود اوون به طور مستقیم به بود؟

RRW: خوب، دو نوع از انیمیشن در فیلم وجود دارد. چیزی است که ما انیمیشن BACKSTORY تماس بگیرید، که فلش بک ها وجود دارد. داستان در روز در حال حاضر گفت، بیشتر در وریته از زیر اوون از طریق این سال تغییر و تحول زندگی خود را. این ایده که من همیشه و می خواست برای اجرای شد داستان از نقطه اوون از نظر. کل ایده این است برای مخاطبان به در جهان اوون بیشتر و بیشتر غوطه ور است. جهان اوون انیمیشن است، پس از آن انتخاب قطعی و بدیهی، علاوه بر رایگان کلیپ های دیزنی بود.

سپس ما به داستان شخص وابسته، "سرزمین از Sidekicks را فراموش کرده اید" است که آخرین فصل از این کتاب را دریافت کنید. اوون که داستان نوشت. این داستان گفت: ایجاد شده است. که زندگینامه خود است و او با استفاده از sidekicks به عنوان راهنمای خود را به زندگی - sidekicks شخصیت های متحرک خود هستند.

من فقط به زندگی آوردن داستان اوون در داخل سر خود ایجاد، برای نشان دادن تفکر خود را به مخاطبان است. در زمانی که شما به زمین از Sidekicks از دست داده، شما آماده برای داخل جهان اوون بروید، در داخل ذهن اوون هستید. اوون رشد کرده است تا استفاده از این فیلم دیزنی انیمیشن برای درک جهان است. وقتی که او از sidekicks از فیلم انیمیشن دیزنی به شکل زندگی، جهان او ایجاد، جایی که آنها نبرد این هیولا، که به هیولا او مبارزه در زندگی خود را مطابقت دارد. انیمیشن انتخاب قطعی و بدیهی بود.

DS: چگونه شما را به مک وزش آمده است؟

RRW: من شروع به دنبال در شورت متحرک. اول من در برخی از شورت اسکار بود. من از نوع فرانسوی 2D نگاه و احساس الهام گرفته شده بود. اوون متصل با انیمیشن 2D چون او را دوست دارد احساسات از انیمیشن دست کشیده. من می دانستم که مک وزش واقعا نمی 2D، آنها چیزهای مانند نفرت من، اما من در تماس با آنها به هر حال قرار داده شد. در ابتدا من فکر من فقط مشاوره خود را در مورد متحرک فرانسه بپرسید.

فیلیپ [Sanrier]، صاحب، بخشی از استودیو پس از یک قسمت به جهانی و تذهیب فروخته شد ریزه - من فکر می کنم که چه اتفاقی افتاده. آنها صدها نفر از افرادی که در استودیو مک وزش خارج از پاریس کار می کنند. فیلیپ یک گروه کوچک در دفتر اصلی خود را، که در محله سمت راست در زیر برج ایفل نگهداری می شود. شما نگاه کردن هر پنجره و شما در برج ایفل را ببینید. پس من رفتم به او ملاقات کند. فیلیپ این شخصیت غیر عادی است که برای سال های بسیاری بر روی یک قایق در رود سن زندگی می کردند. او در عشق با داستان اوون افتاد و گفت: "من می خواهم از این است." او در متیو Betard و اولیویه Lescot، این واقعا عالی و انیماتور با استعداد فرانسوی خریداری شده است. همراه با امیلی Hubley، مشاور انیمیشن ما بود، ما جهان اوون ایجاد شده است.

ز همان آغاز، فیلیپ "آن" - در یکی از اولین جلسات، او به من گفت: «پس از مردم این فیلم را تماشا کنید، آنها دعا می شود مبتلا به اوتیسم." این چنین چیزی تحریک آمیز و فرانسه می گویند، اما این چیزی است که من می خواستم. من می خواهم مردم می شود تا غوطه ور که آنها احساس، "واقعیت متحرک اوون، جهان خود را، است بسیار غنی تر از ما. این فقط این مکان شگفت انگیز است. من می خواهم به این نوع از تخیل، و در آن جهان زندگی می کنند."

به همین دلیل من فکر می کنم مردم می آیند مرتب کردن بر اساس در تفکر خود پس از تماشای این فیلم تبدیل شده است. شما شروع به خاموش احساس بسیار بی دست و پا، تماشای اوون متوقف صحبت کردن، قدم زدن خود را، اما در پایان، شما دقیقا می دانند چه خبر است در سر او. شما در سر او زندگی می کنند.


DS: کار با اوون و خانواده اش، وقایع این داستان شگفت انگیز در مورد یک پیروزی آشکار به اوتیسم، ایجاد یک تصویر نشاط بخشی اما واقع بینانه از چالش اوون خواهد بقیه عمر خود را جلو ... چگونه این تغییر شما به عنوان یک فرد و یک فیلم ساز؟

RRW: من در بسیاری از روش های مختلف تغییر کرده است. من فکر می کنم یک قصه گو بهتر شد چون من چالش گفتن یک داستان از نقطه نظر کسی مبتلا به اوتیسم زندگی بود. چگونه من را انجام داد؟ من تا به حال به آمده تا با دستگاه ها و راه را به مخاطبان به جهان خود را. من هم از اوون در مورد قدرت داستان، قدرت افسانه و اسطوره به دست. این چیزی است که این فیلم دیزنی هستند. به یک معنا، آنها اسطوره های کلاسیک و افسانه که برای هزاران سال گفته شده است، که دیزنی به روز شده است و به مخاطبان در سراسر جهان به ارمغان آورد. اوون، به یک معنا، در یک رژیم غذایی از اسطوره ها و افسانه بزرگ با تماشای این فیلم بسیاری از صدها بار که او یک متخصص در آنچه ما را انسان شد. من فکر می کنم این داستان ها چه ما را به یکدیگر متصل - چگونه ما به عنوان مردم ارتباط برقرار کنند. من فکر می کنم اوون تبدیل شده است به یک متخصص در که. به یک معنا، من تبدیل به یک متخصص بیش از حد به خاطر او.


ا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید